Maruda24.pl

Serwis Informacyjny

Roll-up w kampanii reklamowej

Roll-up, to jeden z tych elementów reklamy, który ma sporo zalet. Przede wszystkim jest łatwy w montażu. W sumie, jak się postaramy, to zajmie nam to niecałe 5 minut. Bez problemu zrobi to jedna osoba. Przy obecnej technologii druku, właściwie nie ma grafiki, która nie mogłaby się znaleźć na roll-up’ie. Firmy dbają o to, by pomysły klientów miały swoje zastosowanie. W dodatku jeżeli nie mamy dobrego pomysłu, znajdziemy wykonawców, którzy i w tej kwestii nam pomogą. Jednym słowem będziemy gotowi, kiedy zaczniemy za ich sprawą, jakąkolwiek kampanię reklamową.

Roll-up a kampania internetowa

Oczywiście kampania w Internecie ma dzisiaj ten plus, że dociera do nas przez różne nośniki a chyba najpopularniejszym z nich jest telefon, z którym właściwie już nikt się nie rozstaje. Jednak kiedy jesteśmy na targach, bierzemy udział w jakimś lokalnym wydarzeniu, pojawiamy się ze swoim stoiskiem na wydarzeniach branżowych – telefonem nikogo do siebie nie ściągniemy. Potrzebne są nam inne formy. Najlepiej, żeby były mobilne, szybkie w instalacji i zwracające na siebie uwagę. Na pewno roll-up reklamowy będzie miał tutaj swoje znaczenie.

Roll-up – odpowiednia promocja

Wszystko to ma znaczenie. Tym bardziej, że dzisiaj nie tylko zaskoczenie ma znaczenie, ale również rozpoznawalność i umiejętne budowanie marki swojej firmy. Każdy odczyt z naszym udziałem, każde stoisko naszej firmy, każda impreza, na której się pojawimy, pozwala nam skorzystać z tej formy reklamy, jaką jest roll-up. Warto sobie zdawać sprawę, że nie wszędzie będziemy mogli skorzystać z jednego i tego samego narzędzia. Wszystko będzie zależało od tego, w jakim evencie uczestniczymy i jaką treść promujemy. Czasami wystarczy nasze logo. Czasami hasło, które będzie rozpoznawalne przy okazji pojawienia się na rynku naszego nowego produktu. Czasami, żeby utrwalać treść lub inną formę, na której nam zależy – odpowiednia grafika.

Roll-up reklamowy

Po pierwsze ze względu na swoje rozmiary, cieszy się dużą popularnością. W pewnym sensie możemy go porównać do telefonu. Przed rozwinięciem, mieści się w szkatułce, a ta w torbie. Nie zajmują zbyt wiele miejsca w podróży. Wystarczy, że wrzucimy go do samochodu w drodze na konkretne wydarzenie, a możemy być pewni, że tam, gdzie go zainstalujemy, będzie pełnił swoją rolę. Sam stojak oczywiście to nie wszystko. Ważne jest to, w jaki sposób zaprojektowaliśmy reklamę. Jak się ona wyróżnia. Czy koresponduje z naszą firmą, czy rzuca się w oczy oraz czy stali klienci rozpoznają w niej swojego partnera biznesowe. 

Wszystko w naszych rękach

Wbrew pozorom świat wirtualny, chociaż rządzi się innymi prawami niż realny, będzie wymagał od nas dobrego wykorzystania przestrzeni, jaką daje nam popularny stojak reklamowy. Od nas zależy, jak go wykorzystamy.